niedziela, 24 czerwca 2012

Wibo Gel Eye Liner

Do tej pory kreski robiłam głównie przy użyciu Duraline z Inglota i czarnego cienia. Sposób szybki, fajny i dający wiele możliwości kolorystycznych.
Niestety ostatnio kreski robione tym sposobem zaczęły płatać mi figla i odbijać się na górnej powiece, więc zaczęłam szukać jakiegoś zamiennika. Padło na tani eye liner dostępny w Rossmannie. Używam go już od miesiąca i sama nie wiem co o nim myśleć..



Plusy:
+ tani,
+ dołączonym pędzelkiem można zrobić ładne kreski,
+ nie ściera się,
+ jest łatwo dostępny.

Minusy:
- oczekuje głębszego koloru czerni,
- trzeba nałożyć więcej warstw, przy pierwszej widać prześwity,
- eye liner jest dość suchy przez co kreska przy końcach nie ma idealnego zakończenia, tylko jest postrzępiona, co widać na zdjęciach.



Podsumowując:
Nie jest to zły produkt, zwłaszcza za takie pieniądze, ale ja oczekuje od eye linera trochę więcej. Podoba mi się to, że podczas upałów trwa na powiece, chociaż trzeba zaznaczyć, że przy wewnętrznym kąciku oka po całym dniu zanika.
Ja pewnie nie kupie ponownie, będę dalej szukała swojego ideału :)

Cena: 8,30zł/ 2g.

2 komentarze: