czwartek, 31 października 2013

Jesienna walka o piękne włosy

Wraz z nadejściem jesieni postanowiłam wyjść na przeciw jesiennemu linieniu zanim samo się do mnie zgłosi. Wystarczy mi wypadających kłaków z 2 kotów :)

Przekopałam blogowy świat i zabrałam się za pielęgnację wewnętrzną i zewnętrzną. Oczywiście niezbędne okazały się zakupy.

Aktualnie włosy mam farbowane Castingiem w kolorze czekoladowym. Rok temu radykalnie skróciłam włosy z długości zapięcia stanika do połowy szyi i z ciemnobrązowych przeszłam na miodowy blond. Fajnie było, ale zdecydowanie bardziej wolę się w ciemnych włosach. I dłuższych. 

Teraz jest tak..

 ..a marzy mi się długość przynajmniej za łopatki :)

A tak się prezentuje arsenał który ma mi w tym pomóc:

Coś do mycia:


A po myciu:




Lub mocniej odżywcze:


Przed myciem:



Ochronnie:



Rośniemy:





W ciągu tygodnia zbiór mocno się rozrósł więc biorę się do roboty i czekam na efekty!

6 komentarzy:

  1. Ileś tego jest o.O Ja bym sie pogubiła, ja mam tylko 4 kosmetyki do włosow ;)
    Co to jest koło tych droższy - jakis napar? Olejek?
    A tak przy okazji, jeśli bedziesz tego wszystkiego używała nie obciązysz za bardzo włosów?

    Zapraszm do mnie na skomentowanie dwóch ostatnich artykułów:

    1. http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/2013/11/dzien-wszystkich-swietych.html

    2. http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/2013/10/halloween-party.html

    Dodatkowo zapraszm Cię do obejrzenia mojego pierwszego filmiku:

    http://www.youtube.com/watch?v=rQPtqnYIQQ8

    Dodałam do obserwowanych i mam nadzięję, ze również to zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obciążę :) nie będę przecież nakładała wszystkiego na raz :)
    Koło drożdży jest wcierka jantar na porost włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybywam z włosomaniaczego wątku :) jako szampon polecam Ci wersję z granatem i aloesem, bo ta trochę słabiej wypada z tego co pamiętam. Czy alkohol w masce alterry nie przesuszy włosów? Ja muszę się wziąć za jantarowanie, bo ciągle zapominam i zapominam... A próbowałaś maski miodowej? Obecnie to mój hit :)
    /guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś jak maska alterry była moją jedyną to faktycznie po pewnym czasie było kiepsko. Ale teraz używam zamiennie z innymi i jest ok:)
      Domowej maski miodowej? Niee.. koniecznie muszę o tym poczytać!

      Usuń
  4. Włosy ładne ja stosuje domowe maseczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham maskę z Alterry! tak samo maski z Ziaji... każda wersja jest po prostu przeboska! <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń